A shot to the veins

شلیک به رگ ها

taste the rush

لذت حمله


I was lost on an escape to love untraceable

من در فرار از عشق پیدا نشدنی ام گم شدم

It's not the same

این، اون نیست

not enough

این کافی نیست


You and me was like a vivid dream

من و تو مثل یک رویای زنده بودیم


?why'd you wake me up

چرا منو بیدار کردی؟


You were my coming down

تو اومدی پایین کنارم


and my solid ground

و زمین محکم من


Paramount

پارامونت (منظور فوق العادس )


You were my coming down

تو اومدی پایین کنارم


and my solid ground

و بر روی زمین محکم من


Paramount

پارامونت (منظور فوق العادس)


Distant screams

فریاد های دور دست


The biggest lie

بزرگترین دروغ هستند


What are we if never intertwined Forever undefined

اگر با هم نباشیم غیر قابل گفتنه


Take my hand

دستمو بگیر

Now or not at all

الآن یا هیچ وقت دیگه


Sow a seed, grow a plant

دونه های عشقمو بکاریم و رشد کنه


Watch it spire tall

تماشا کن چجوری میپیچه و بلند میشه


Ever higher

همیشه بالا باشه

My love

عشق من 


 You were my coming down

تو اومدی پایین کنارم

and my solid ground

و روی زمین محکم من


Paramount

پارامونت (منظور فوق العادس)


You were my coming down

تو اومدی پایین کنارم


and my solid ground

و بر روی زمین محکم من


Paramount

پارامونت (منظور فوق العادس)


Nights are longer now

حالا دیگه شبها طولانی تره


And I am, I am stronger

و من هستم، من قوی ترم


Without you

بدون تو

Without you

بدون تو


I have come around

من از راه دور اومدم


Life is ocean

زندگی مثل اقیانوس میمونه


we were just travellers in the bayou

ما فقط مسافر های رودخونه های کوچیک هستیم


In the bayou

توی رودخونه بودیم

That we outgrew

که به بیرون رشد کردیم